روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

تنبیه عجیب کارمندان چینی

‌رییس یک کارخانه صنایع غذایی شهر شنگدو چین حدود ۲۰ نفر از کارمندان بخش بازاریابی را که نتوانسته بودند به اهداف تعیین شده در ابتدای سال دست یابند، تنبیه کرد.
این کارفرما در هوای سر و زیر بارش باران کارمندان بخش بازاریابی را مجبور کرد بدون پیراهن در خیابان های شهر دنبال اتومبیل وی کیلومترها بدوند. سرعت و مسیر دویدن در اختیار کارفرما بود که با اتومبیل در جلوی کارمندان حرکت می‌کرد.
کارکنان ناگزیر شدند ۱۰ کیلومتر را پشت سر اتومبیل کارفرما بدون توقف بدوند. کارفرما امیدوار است با این تنبیه تحقیرآمیز کارکنانش آنها در آینده حتی از اهداف تعیین شده فراتر بروند.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305030

تعویق یکساله حقوق ۲۷ کارگر شرکت «رانه دژ»

کارگران شرکت پیمانكاری «رانه دژ»، علی‌رغم خاتمه نیافتن مدت‌زمان قرارداد کاری‌شان، در یکسال گذشته دستمزدی دریافت نکرده‌اند.

شرکت راه سازی «رانه دژ» وابسته به بخش خصوصی، یکی از پیمانکاران وزارت راه و شهر سازی است که به سبب پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی این شرکت توسط وزارت راه، هم اکنون تعطیل شده و حقوق معوقه ۲۷ کارگر آن به تعویق افتاده است.

این شرکت پیمانکار جاده دیهوک (طبس) به خوشاب (فردوس) است و اغلب کارگران آن با سوابق بالا به عنوان کارگر ساده، راننده ماشین آلات سنگین و نگهبان در این واحد فعال هستند.

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=50901

گودبرداری غیر اصولی باز هم باعث مرگ یک کارگر ساختمانی شد

این حادثه روز گذشته در محله شاد آباد تهران، خیابان ۱۷ شهریور بر اثر گود برداری غیر اصولی رخ داده است. طی این حادثه ریزش ناگهانی ساختمان مجاور یک پروژه ساختمانی در حال ساخت در محدوده زمینی که محل استراحت کارگران بوده باعث مرگ این کارگر ۳۱ ساله شده است.
منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=51032



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب