روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

قتل به طمع لپ‌تاب و به خاطر 25 هزار تومان

در ساعت 10 شب 25 بهمن ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110، وقوع یک فقره زورگیری منجر به قتل در خیابان نبرد شمالی ـ خیابان مونسان به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد. با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام حسین 39 ساله بر اثر ضربات چاقو توسط قاتل یا قاتلین به قتل رسیده است.
قاتل:زمانی که مقتول به ما نزدیک شد، من از موتور پیاده شده و به سمت وی رفتم و به منظور گرفتن کیف دستی با او درگیر شدم. ابتدا می‌خواستم کیف را بگیرم اما مقتول مقاومت کرد؛ با چاقویی که همراه خود داشتم چند ضربه به کمر و دستانش زده و به علت حضور مردم در محل بدون آنکه موفق به سرقت کیف بشوم به سرعت سوار موتور شده و چند متر دورتر، پس از سوار کردن فاطمه هر سه نفر به سمت میدان خراسان رفته و در آنجا، پس از گرفتن 25 هزار تومان از فاطمه، وی را در حوالی میدان خراسان پیاده کرده و از محل دور شدیم.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259746

ثروتمندترين مرد سياسي کشور پاسخ خبرنگار را چگونه داد؟

صادق محصولی نیز پس از شنیدن این سوال خبرنگاری که پرسید شما دهمین ثروتمند کشور هستید از حلقه خبرنگاران فاصله گرفت و گفت در مراسم‌های این چنینی جای مطرح کردن این سوالات نیست و اکنون حال و هوایم به گونه‌ای دیگر است.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259750

نحوه ارتقا اساتید تغییر کرد/ پایبندی به ارزشهای دینی عامل ارتقای اساتید

بر اساس بند 6 استادان باید " استمرار در تقید و پایبندی به ارزشهای دینی، فرهنگی، ملی، انقلابی و صداقت و امانتداری " را رعایت کنند، این بند دارای 10 امتیاز است که کسب 5 امتیاز از این عدد اجباری است و این تغییر طی سال جاری در آیین نامه مذکور اعمال شده است.

دانشجو در یکی از پارافها نوشته بود: " من در قبال خدای سبحان مسئولم و نمی توانم در آن دنیا پاسخگو باشم و اگر از استادی حقی ضایع شد چه کسی می خواهد پاسخگو باشد؟ "

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259749

جزئیات سرقت 300 میلیون تومانی از بانک ملی

فرماندار نکا از سرقت 300 میلیون تومان از بانک ملی نکا خبر داد.
براساس بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان از طریق دستگاه جوش و از درب پشت بانک به بانک ملی شعبه مرکزی نکا دستبرد زدند.
سارقان با ورود به درب پشت بانک، دزدگیر را از کار انداخته، نرده ها را بریدند و با قطع سیستم ایمنی و دوربین وارد بانک شدند.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259748

جزئیات جدید پرونده سلطان پتروشیمی

پس از بازداشت سلطان بازار پتروشیمی و در ارتباط با همین پرونده، مدیر دفتر شرکت بازرگانی پتروشیمی PCC در دبی نیز برکنار و مدتی بازداشت شده است و در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد است.

ظاهرا 2 روز را در بازداشت به سر برده و با سپردن وثیقه نقدی آزاد شده است.

سلطان بازار پتروشیمی تلاش می‌کرد با انتصاب افراد بی‌تجربه در نمایندگی‌های تجارت محصولات پتروشیمی در خارج از کشور زمینه را برای سوءاستفاده‌های خود هموارتر کند،چنانکه افراد بی‌تجربه با توجه به بی‌اطلاعی از شرایط واقعی بازار و معاملات محصولات پتروشیمی از درک فرآیند پیچیده فساد ناتوان می‌ماندند و علاوه بر آن امکان انداختن بار مسئولیت بر عهده آنها فراهم‌تر است.

گردش مالی بازار تجارت محصولات پتروشیمی ایرانی به چند ده هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود و گفته می‌شود ابعاد سوءاستفاده سلطان پتروشیمی در این بازاربزرگ، بسیار گسترده است. 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305151

مشروبات الکلی دست ساز جان 4 نفر را گرفت/ بیش از 50 نفر مسموم شدند

مصرف مشروبات الکلی دست ساز و آلوده طی کمتر از 48 ساعت در شهر سنندج مرکز استان کردستان باعث مرگ چهار نفر شده است و بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی منابع بیمارستانی وضعیت چندین نفر دیگر به دلیل مصرف این نوع مشروبات الکی هم اکنون وخیم و نگران کننده است.
تاکنون شمار افراد مسموم شده به بیش از 50 نفر رسیده است.
هم اکنون نیز چهار نفر به دلیل شدت مسمومیت در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و در حال درمان هستند که وضعیت عمومی آنها وخیم و خیلی حاد گزارش شده است.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259645

ساختمان ۲ طبقه در تهران به یک باره فرو ریخت!

نیمی از یک ساختمان ۲ طبقه‌ در خیابان ری به یک باره فرو ریخت..
یک منزل دو طبقه قدیمی که حدودا 200 متر وسعت داشت به یکباره نیمی از آن فرو ریخت.
زن و شوهر مسنی ساکن این ساختمان بودند که زن صاحبخانه زیر آوار گرفتار شده بود.
این زن  75 ساله را زنده از زیر آوار خارج کردند اما آسیب دیده بود.
منبع: http://www.asriran.com/fa/news/259606

مرگ خاموش سه کودک يك خانواده در اراک

سه نفر با مشخصاتي كه از سوي صاحب خانه ارائه شد به هويت هاي "محدثه" 7 ساله،"مهسا" 4 ساله و "حسين" 2 ساله هر سه نفر به صورت طاق باز داخل اتاق افتاده و بر اثر استنشاق گاز منو اکسيد کربن ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل گاز سوز موجود در اتاق خواب دچار گازگرفتگي شده و جان خود را از دست دادند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/259505



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب