روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

تجمع بازنشستگان صنایع فلزی در مقابل استانداری تهران

نماینده کارگران بازنشسته گروه صنایع فلزی از مراجعه و تجمع چند ساعته ۱۸۰ کارگر بازنسشته کارخانه‌های یک و دو صنایع فلزی به استانداری تهران خبر داد.
پروین محمدی: سه ماه از واگذاری موقت مسئولیت اداره کارخانه‌های صنایع فلزی یک و دو به استانداری تهران می‌گذرد و هر چند در این مدت بخشی از مطالبات کارگران شاغل پرداخت شده است اما هنوز کارگران بازنسشته نتوانسته‌اند حتی یک ریال از مطالبات خود را دریافت کنند.
بازنشستگان به توصیه مسئولان استانداری برای وصول مطالبات خود از هیاتهای تشخیص و حل و اختلاف و نیز واحد اجرای احکام قوه قضاییه حکم توقیف اموال کارخانه را گرفته‌اند.
هرچند استانداری تاکنون سه میلیارد تومان بابت مطالبات مزدی کارگران شاغل پرداخت کرده است اما هنوز ۶۰۰ کارگر شاغل در کارخانه‌های صنایع فلزی یک و دو بابت بخشی از حقوق آبان و همچنین تمامی حقوق ماه آذر، سه ماهه فصل زمستان و عیدی سال ۹۱ طلبکار هستند.
منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=51580

یازدهمین تجمع کارگران قند اهواز در مقابل استانداری

۸۰ کارگر کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز، صبح امروز (هشتم اسفند) برای یازدهمین بار طی سال جاری در اعتراض به عدم دریافت حقوق و مزایا و سایر مطالبات ۲۶ ماهه خود در مقابل درب ورودی ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

گفتنی است تجمع این کارگران تا لحظه ارسال این خبر همچنان ادامه دارد و تا كنون هیچ مسئولی از استانداری خوزستان در جمع كارگران حاضر نشده است.

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=51374

تعویق چهار ماهه حقوق کارگران شرکت صنعتی دریایی ایران

حدود ۱۵۰۰ کارگر قراردادی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که با کارفرمایی چندین شرکت پیمانکاری در ساخت پروژه‌های دریایی فعالیت دارند از آبان ماه سال جاری به دلیل پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی پیمانکاران حقوق دریافت نکرده‌اند.
علاوه بر دستمزد، سایر مطالبات پایان سال این کارگران همانند عیدی و پاداش توسط کارفرما پرداخت نشده و قانونا باید این مطالبات به حساب کارگران واریز شود.

اغلب نیروهای فعال در مجموعه سازی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) را کارگران با تجربه و مهندسان متخصص در زمینه کشتی سازی و تعمیرات آن، سکوهای نفتی، گاز و سایر صنایع دریایی تشکیل می‌دهند.

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=51249



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب