روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

ریزش ساختمان ۳ طبقه در خاوران

ساعت 2:9 بامداد امروز ساختمان مسکونی در خاوران خیابان میثم ریزش کرد.

 یک ساختمان 3 طبقه مسکونی که در ضلع شمالی آن ساختمانی در حال گودبرداری به عمق 4 متر کرده بود به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی ساختمان مجاور آن ریزش می‌کند.

بخش شرقی این ساختمان کاملا فرو ریخته و 7 نفر زیر آوار گرفتار شدند. 5 نفر زنده از زیر آوار خارج ولی دو نفر از آنها جان باختند.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305507

خرید میلیونی سکه با کارت عابر بانک دزدی

اواخر شهریور ماه امسال:

 زن: «روز گذشته در آرایشگاه دخترم، زنی نا‌شناس به آرایشگاه آمد و وقتی که می‌خواست از آنجا خارج شود بدون آنکه من متوجه شوم کیف دستی‌ام را  شامل مقداری پول نقد، گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و عابر بانکم که رمزش را رویش نوشته بودم سرقت کرد.»
زن : «دیروز در آرایشگاه دخترم بودم. حوالی عصر زن جوانی به آرایشگاه آمد و به بهانه آوردن پول از داخل ماشین از آرایشگاه بیرون رفت و برنگشت. کمی بعد نزدیکی‌های ساعت ۷ و نیم متوجه شدم که کیفم نیست. وقتی رفتم عابر کارتم را بسوزانم فهمیدم که نزدیک به ۱۶ میلیون تومان از حسابم برداشته شده است.»
منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305517

کمک 5 هزار دلاری ایران به اردوگاه فلسطینی ها در لبنان

سفارت ایران در بیروت مبلغ پنج هزار دلار کمک مالی به طرح شبکه برق در محله " بستان القدس " در اردوگاه " عین الحلوه " لبنان ارائه کرد.
بر همین اساس هیاتی از اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه و شورای محله بستان القدس در لبنان به ریاست " عبدالله عوید " و با حضور " ابراهیم الحبشی " مسئول روابط سیاسی جنبش " انصار الله "و همچنین " محمد القشوری " مسئول امور اجتماعی حزب الله در سفارت ایران در بیروت حضور پیدا کردند.
ایران پیش از این هم کمک های مالی به لبنان کرده بود که از جمله آنها می توان به کمک 40 میلیون دلاری ایران به این کشور برای اجرای پروژه سدسازی اشاره کرد
این کمک بلاعوض از سوی وزارت نیرو ایران برای ساخت سد و تاسیسات تصفیه آب در منطقه " بلعا " لبنان ارائه می شود.
"حسن نصر الله " دبیر کل حزب الله لبنان چندی پیش در یکی از سخنرانی های خود از کمک های ایران به بازسازی مناطق جنگی در لبنان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: http://www.asriran.com/fa/news/260099



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب