سه خبر متفاوت//
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

درگیری کشاورزان اصفهانی با پلیس بر سر آب

درگیری بین کشاورزان و ماموران نیروهای انتظامی استان در حالی به وقوع می‌پیوندند که کشاورزان شرق اصفهان معتقدند آب زاینده رود که از سال‌های دور به زمین‌های آنها اختصاص می‌یافت، اکنون به استان‌های یزد، قم، کاشان و کارخانه‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه و ذوب‌آهن فروخته می‌شود. این کشاورزان در اعتراض به قطع سهمیه آب خود، از هفته قبل با تجمع در مقابل خط لوله انتقال آب اصفهان به یزد اعتراضشان را نشان دادند.
وضعیت کشاورزان شرق اصفهان تا حدی نگران کننده و بحرانی است که دیگر هیچ‌یک از آنها قطره‌های آب برای کشاورزی خود ندارند و هموراه نگران معیشت خانواده خود هستند؛ عاملی که سبب شده در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و موضوع را تا آنجا پیگیری کنند که حتی به هیئت دولت نیز کشانده شود.
رئیس جمهور در سفر آذر ماه خود به اصفهان: دعا کنید تا باران ببارد وعده جریان آب را داد.
این اعتراض که روز گذشته آغاز شده بود با گذشت زمانی نسبتا طولانی و پس از به وقوع پیوستن برخی حوادث نامطلوب مانند آسیب دیدن یکی از خطوط اصلی انتقال آب به استان مجاور اصفهان، درگیری معترضان و پلیس، تحریک احساسات عمومی و مواردی از این دست خاتمه یافت.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/260352

قدرتمندترین زن مکزیک به زندان افتاد

دادستانی مکزیک، از بازداشت خانم البا استر گوردیو رییس اتحادیه سراسری کارکنان آموزش و پرورش این کشور امریکای لاتین که قدرتمندترین زن مکزیک شناخته می شود،  خبر داد.

دستگیری گوردیو در حالی‌ صورت گرفت که انریکه پنیا نیئتو رئیس جمهوری مکزیک یک روز پیش از آن از انجام اصلاحاتی تاریخی برای بهبود سیستم آموزشی کشور و کاهش نفوذ اتحادیه سراسری آموزش و پرورش خبر داده بود.

تاکنون فقط اتحادیه سراسری آموزش و پرورش بود که فرصتهای کاری، مسئولیتها و حتی چگونگی استخدامها را در این نهاد کنترل می کرد. 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305823

همسرکشی جلوی د‌اد‌گستری تهران

 21 شهریور سال گذشته:قتل زن ۳۴ ساله‌ای به نام سهیلا

مرد‌ جوان(قاتل): مد‌تی بود‌ که با همسرم اختلاف د‌اشتم. تصور می‌کرد‌م او به من خیانت می‌کند‌ و سر همین موضوع هر روز اختلافمان بیشتر می‌شد‌. روز حاد‌ثه برای طلاق به د‌اد‌گاه رفتیم اما همسرم د‌ر آنجا شکایتش را پس گرفت. هنوز از محوطه د‌اد‌گاه د‌ور نشد‌ه بود‌یم که د‌وباره با هم د‌رگیر شد‌یم د‌ر یک لحظه کنترلم را از د‌ست د‌اد‌ه و او را با ضربه چاقو کشتم.
منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/305834



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب