چند خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

تنها دختر دریانورد ایرانی

زهرا سالاریه تنها 23 سال دارد و تنها زن دریانورد ایرانی است. زهرا سالاریه، برای کار در یک خیاط خانه وارد شرکتی می شود که جلیقه نجات می دوختند.

کار کردن در همان شرکت هم بوده که باعث می شود زهرا با شرکت هایی که ناخدا و قایقران تربیت می کردند و به آنها گواهینامه قایقرانی می دادند آشنا شود. و با کلی دردسر وارد کلاس ها می شود و دوره تئوری و عملی را می گذراند و هر چیزی را که قابل یاد گرفتن است از طریقه وارد شدن به قایق گرفته تا تعمیر موتور و 70 مدل گره ملوانی جور واجور به طنابهایی که دو برابر خودش وزن داشتند را یاد بگیرد و در امتحان پایان دوره شرکت و دست آخر گواهینامه ناخدای قایقران را گذاشته اند کف دستش. بعد از آن هم زهرا دوره های دیگری را که به کارش ربط داشته گذرانده و گواهینامه های جور واجور را گرفته”.

زهرا سالاریه، 5سال است که بعد از گرفتن گواهینامه های قایقرانی و ناخدای قایقران رسما دریانورد شده و هر روز، چند ساعت از زندگی اش ر روی دریا می گذراند و از بوشهر به خارک می رود.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/260497

وبلاگ آموختن: زن ضعیفه نیست بلکه او را ضعیفه می‌انگارند.

آلوده‌ترین استان‌ها به مواد مخدر

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: استان‌های «تهران»، «کرمان»، «خوزستان» و «لرستان» را دارای بیشترین مصرف‌کننده مواد مخدر عنوان کرد.
میزان آلودگی به مواد مخدر بر اساس مصرف در شهرها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از سهل شدن خرید و فروش مواد مخدر ابراز تاسف کرد.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/260573

دستمزد پنج میلیونی مجریان صداوسیما!

دستمزد برخی مجریان برای یک ساعت اجرا 5 میلیون تومان است که به دلیل دولتی بودن اکثر این مراسم ها، هزینه آن از خزانه پرداخت می شود.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/260467

سرقت از بانک ملی در مازندران

صبح امروز شنبه 12 اسفند، از بانک ملی شهر بهنمیر مازندران سرقت شد.با توجه به تعطیلات روز گذشته هنوز مشخص نیست این سرقت مربوط به صبح جمعه است یا صبح امروز. در 10 روز اخیر این دومین سرقت از بانک ملی بعد از شهرستان نکا است.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/306081

قاتل‌خاموش(گاز منواکسید کربن) در اردبیل 6 قربانی گرفت

محمد جعفرزاده از جان باختن شش تن دراردبیل خبرداد و گفت: دو تن از این تعداد جانباخته پدر و مادر و یک تن نیز پسر این خانواده بود. سه تن دیگر نیز دوست‌های پسر خانواده بود که به دعوت تنها فرزند خانواده مهمان آنان بود. احتمال می‌رود این قربانیان بر اثر گازگرفتگی دچار خفگی شده‌اند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/260548



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب