سه خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

سازمان ملل: تصادف رانندگی هر سال جان یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر را می‌گیرد

جدیدترین گزارش سازمان جهان بهداشت که امروز انتشار یافت هر سال یک میلیون و 240 هزار نفر در جهان به دلیل صدمات ناشی از تصادفات ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند.
سازمان جهان بهداشت می‌گوید در منطقه آفریقا خطر مرگ به دلیل جراحت تصادف ترافیکی 24.1 در هر 100 هزار نفر، در منطقه شرق مدیترانه 21.3 در هر 100 هزار نفر و در منطقه اروپا 10.3 در هر 100 هزار نفر است.
منبع: http://www.asriran.com/fa/news/262889

وبلاگ آموختن: با حذف تولید خودروهای شخصی و جایگزینی آن‌ها با خودروهای عمومی(قطار، مترو، اتوبوس، هواپیما، مینی‌بوس و ...) و حمل و نقل رایگان برای تمام افراد بشر بر روی کره زمین است که مرگ و میر انسان‌ها ناشی از عوارض مصرف گسترده از خودروهای شخصی پایان می‌پذیرد. با برچیده شدن نظام سرمایه‌داری این امر ممکن خواهد شد. تا آن موقع همچنان مرگ و میر ناخواسته در انتظار تمام بشریت است.

 نمک آبرود شبی یک میلیون تومان!

در شهرهایی که بیشترین مسافرت‌های نوروزی به آنجا صورت می‌گیرد، نرخ اجاره ویلا برای نوروز 92 بین 35 تا 100 درصد نسبت به نوروز 91 افزایش پیدا کرده است، طوری که در یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمالی – نمک آبرود – اجاره هر شب ویلا یک میلیون تومان اعلام شده است.
دلالان ویلا می‌گویند: از یک ماه پیش رزرو ویلا توسط تهرانی‌ها و برخی شرکت‌های دولتی برای کارمندان شان انجام شده است.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/262891

"سن مصرف مواد مخدر در کشور به 10 سالگی رسید"

سن مصرف كنندگان مواد مخدر در كشور در حال حاضر به 10 سالگي رسيده است و اين مي تواند يك خطر بسيار جدي براي نسل جوان جامعه باشد.
مسئولان نيز بايد سعي كنند فضاهايي را براي مردم ايجاد كنند تا مردم در شرايط بد روحي بتوانند اوقات خود را درآنجا بگذرانند و متاسفانه امكاناتي كه امروزه براي مردم فراهم است قيمت آنها بيشتر از فروش مواد مخدر است.
در سال 84  دوسوم مواد مخدر ما از كشورهاي خارجي وارد كشور مي شد و فقط يك سوم آن در كشور توليد مي شد، اما متاسفانه در حال حاضر بخش عمده مواد مخدر در داخل كشور توليد مي شود و بيش از نيمي از معتادان ما را معتادان كراك و هروئين تشكيل مي دهند.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/262946



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب