سه خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

انسان مادر خوانده یک بچه گوریل!

ده انسان با پوشیدن لباسی شبیه گوریل از یک بچه گوریل دوماهه در باغ وحش سینسیناتی مراقبت می کنند.

گلادیس، بچه گوریلی که در تگزاس توسط مادرش پس زده شد و از ۲۹ ژانویه به این طرف به باغ وحش سینسیناتی منتقل شد.

در باغ وحش نیز بعد از آنکه نتوانستند برای گلادیس مادر پیدا کنند، ۱۰ نفر انسان با پوشیدن لباسی شبیه گوریل، سعی کردند به وی شیر دهند و گلادیس را بزرگ کنند.

(وبلاگ آموختن: نظام سرمایه در هر کجای کره زمین باشد به صورت ریشه‌ای، ارزش و اهمیتی برای جان انسان‌هایی که نیروی کار خود را می‌فروشند، قائل نیست. نمونه‌های فراوانی می‌توانیم ببینیم و بشنویم. شبکه خبری یورونیوز فارسی دیروز(شنبه) ساعت 5/9 صبح اعلام کرد که یک زوج بالای 50 سال سن در اثر بیکاری و فقر در ایتالیا، دست به خودشی زده‌اند و نیز اضافه کرد که در ایتالیا به طور متوسط روزانه یک نفر به دلیل اقتصادی دست به خودکشی می‌زند. این‌ها چهره‌ی واقعی نظام سرمایه است. اما مبارزات اجتماعی فروشندگان نیروی کار، طبقه سرمایه‌دار را وادار می‌نماید که کارهای انسان‌دوستانه و حیوان دوستانه این چنینی که هیچ کسی هم منکر آن نیست راه بیندازند که خودشان هم به خوبی می‌دانند همانند قطره‌ای است در دریا.)

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/311967

اورژانس کشور: حوادث آخرین روز تعطیلات ۱۶۰ کشته

حوادث آخرین روز تعطیلات در سراسر کشور اعم از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی ۱۶۰ کشته بر جا گذشته که ۲۶ مورد آن مربوط به تصادفات رانندگی است.
حوادث ترافیکی و تصادفات روز گذشته یعنی 16فروردین  26 کشته داشت و 134 نفر از بیماران و مصدومان حوادث غیر تصادفی نیز روز گذشته جان خود را از دست دادند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/265269

حذف تعرفه داروی بیماران «MS»/

داروی «ربیف» وارداتی برای بیماران MS در بازار دارویی کشور نایاب و بسیار گران شده است . متاسفانه از اواخر سال 91 تعرفه‌های این دارو را حذف کردند و بیماران مجبور هستند برای تهیه این دارو تا 6 میلیون ریال هزینه بپردازند.
 
در حال حاضر نیز داروی ربیف (rebif) وارداتی به سختی یافت می‌شود و به دلیل قیمت بالای آن بسیاری از بیماران توانایی تهیه این دارو را ندارند.
 
وی در تشریح عوارض داروی معادل rebif که در داخل ایران ساخته می‌شود و عنوان شده است که عوارض کبدی برای بیماران دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله در هر یک در 3 هزار نفر رخ می‌دهد و جای نگرانی زیادی نیست و در مجموع بیماران ‌«ام‌ اس» می‌توانند داروی معادل ربیف وارداتی که در ایران ساخته می‌شود را تهیه کنند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/265291



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب