چند خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

مادری دخترانش را خفه کرد و خودزنی کرد

 همسر: در زندان
محل حادثه:یکی از محلات شهر رشت
دو کودک خردسال به قتل رسیده «آیلار» 2.5 ساله و «آیدا» پنج ساله.
مادر دو کودک:در منزل پدر شوهرش ابتدا زمانی‌ که یکی از فرزندانش در خواب بوده با گذاشتن دستمالی به روی دهانش، وی را خفه کرده و پس از آن نیز فرزند دیگرش را که به خواب رفت؛ در اقدامی مشابه به قتل رسانده.
متهم، انگیزش از ارتکاب این جنایت را نارحتی روحی و روانی و مشکلات عنوان کرد.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/269310

کارمزد انتقال وجه در شبکه بانکی چقدر است

کارمزد خدمات کارت به کارت شبکه بانکی تا میزان یک میلیون تومان مبلغ ۵۰۰ تومان کارمزد و به میزان هر یک میلیون تومان بعدی ۲۰۰ تومان به صورت پلکانی اضافه می‌شود.
درصورتی که از یک حساب به حساب دیگر در همان بانک باشد هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنند، به عنوان مثال اگر حساب مقصد بانک ملت باشد و حساب مبداء نیز بانک ملت باشد هیچ کارمزدی کسر نمی‌شود.
در زمانی که مشتری بخواهد از کارت خود به کارت دیگری که در بانک دیگری است مبلغی از طریق عابربانک‌ها واریز کند، مبلغی هم برای کارمزد از حساب فرد واریز کننده به صورت همزمان کسر خواهد شد که این مبلغ براساس میزان جابه‌جایی پول متفاوت می‌شود.
براساس بخش‌نامه بانک مرکزی تا مبلغ یک میلیون تومان مبلغ ۵۰۰ تومان کارمزد کسر شده و به ازای هر یک میلیون تومان اضافه ۲۰۰ تومان به رقم فوق افزوده می‌شود، بنابراین برای مبلغ سه میلیون تومان مبلغ ۹۰۰ تومان از حساب فرد واریز کننده کسر خواهد شد.
منبع: http://www.asriran.com/fa/news/269375

حمله معترضان به یک معدن در فارس و به آتش کشیدن آن

به‌دنبال مصوبه غیرکارشناسی هیئت دولت در جریان سفر استانی مبنی بر واگذاری معادن در اختیار یک مؤسسه بهره‌بردار به بخش تعاون و مخالفت دیوان عدالت اداری با این تصمیم،‌ عده‌ای از افراد سودجو با حمله به تأسیسات و تجهیزات و ماشین‌آلات معدن دهبید استان فارس آن را به آتش کشیدند و خسارات فراوانی به این معدن وارد کردند. بررسی کارشناسی میزان خسارت وارده را دهها میلیارد تومان ارزیابی کرد .
در این حمله که جمعه گذشته صورت گرفته صدها نفر بدون توجه به اخطارها و هشدارهای ماموران نیروی انتظامی و نظارتی وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند و بعد از تخریب اماکن و ساختمان های محوطه اقدام به تخریب معدن و تجهیزات و ماشین آلات سنگین و باارزش مستقر در آن کردند و بسیاری از آن را به آتش کشیدند و مدیران و کارگران مستقر در معدن را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با کمک نیروی انتظامی چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/269355

شوخی برادرها به قتل ختم شد!

شهرستان دشت‌آزادگان

انتقال پسربچه‌ای هفت ساله به هویت ف.ج به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد  این پسربچه از ناحیه سینه و قلب مورد اصابت ساچمه تفنگ بادی قرار گرفته بود که متاسفانه به رغم تلاش پزشکان، بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

علت تیراندازی، شوخی برادر مقتول با وی بوده است که ناخواسته به سمت او شلیک کرده است.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/269403



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب