سه خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

 پدری که دختر 8 ماهه اش را کشت!

مردی که به دلیل اختلاف با همسرش دختر ۸ ماهه خود را در وان خفه کرده بود به جنایت خود اعتراف کرد.

دختر بچه 8 ماهه‌ای به نام هلیا توسط پدرش به نام پیام متولد 1359 به درمانگاه منتقل شده و حسب اظهارات وی، به علت خفگی در وان حمام فوت کرده است.

پدر هلیا: دخترم را جهت استحمام به حمام برده و در داخل وان گذاشتم؛ ناگهان دچار سرگیجه شده و بیهوش شدم.

تصویر روبرو تصویر کودک جانباخته است.

هلیا نتیجه ازدواج دوباره پیام بوده و او از ازدواج اولش پسری 6 ساله به نام عرشیا دارد که پس از متارکه از همسر اولش، مسئولیت نگهداری از عرشیا نیز بر عهده وی قرار گرفته و هلیا نتیجه ازدواج مجدد وی است.

همسرش پیام:  از چندی پیش با همسرم دچار اختلاف شدم تا اینکه در روز دهم دی سال گذشته و با شدت پیدا کردن اختلافات، تصمیم به متارکه گرفتم.

متهم در اعترافات خود گفت: زمانیکه با همسرم درگیر شدم، او عنوان داشت که دیگر حاضر به ادامه زندگی با من و نگهداری از بچه نیست و پس از گفتن این موضوع از خانه خارج شد.

پدر هلیا: همزمان با خارج شدن مادر هلیا از خانه، هلیا نیاز به استحمام داشت و به همین علت او را به حمام بردم؛ ابتدا وان پلاستیکی بچه را پر از آب کرده تا هلیا را شستشو دهم؛ در حالیکه به خاطر درگیری با همسرم بسیار عصبانی شده و هلیا نیز همچنان گریه می‌کرد، به یاد صحبت‌های مادر هلیا در خصوص بزرگ نکردن هلیا و همچنین مشکلات حاصل از  ازدواج اول خود افتادم و این در حالی بود که هلیا در داخل وان پلاستیکی دست و پا می زد؛ در یک لحظه دستم را روی سینه هلیا گذاشته و او را به زیر آب فشار دادم و پس از مدتی دست و پا زدن هلیا قطع شد.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/270788

قتل ناپدری برای 2میلیون!

قاتل به نام «حمیدرضا - م» متولد 1359 :برای تهیه وام خرید خودرو مبلغ دو میلیون به ناپدری‌ام پرداخت کرده اما پس از گذشت مدتی او هیچ اقدامی برای تهیه وام نکرد؛ تصمیم گرفتم تا مبلغ دو میلیون تومان خود را از بازپس بگیرم و همین موضوع زمینه اختلافات بعدی من با وی شد.
در روز حادثه که 19 فروردین سال گذشته بود، با ناپدری‌ام در خصوص بازپس دادن پولم درگیر شدم و فقط می‌خواستم پولم را به من برگرداند اما زمانی که مدعی شد من نزد او پولی ندارم، نتوانستم خودم را کنترل کنم و با سنگی که در حیاط بود ضربه‌ای به سرش زدم و وقتی که روی زمین افتاد چندین ضربه دیگر هم به سرش زدم که بعد از این اتفاق، چهار یا پنج دقیقه آنجا بودم و آن موقع بود که متوجه شدم چه اتفاقی افتاده که در آن زمان به سراغ کمد مقتول رفتم و کیف‌دستی حاوی مدارک و یکسری کاغذ را برداشته تا نشان دهم که فردی به قصد سرقت وارد کارگاه شده و سپس از آنجا خارج شدم.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/270890

ماجرای پرونده تخلف 450 میلیون یورویی چیست؟

این پرونده مربوط به یکی از شرکت های فعال در مناطق آزاد است که توانسته با حمایت برخی افراد 450 میلیون یورو سرمایه را جذب کرده و به کاری مشغول شود که بدون مناقصه به آنها سپرده شده است.
گفته می شود یکی از ابعاد این پرونده مربوط به چکهای دریافت و پرداخت پول است که درست چند روز پس از ثبت شرکت مذکور و درج آگهی آن در روزنامه رسمی اتفاق افتاده  است.
سرماه گذاران این پروژه که از ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند به فاصله اندکی از ثبت شرکت خود و بدون مناقصه و طی مراحل اداری لازم مبالغ عظیمی را دریافت کرده اند که اسناد آنها موجود است.
گفته می شود نام یکی از معاونین ارشد اجرایی کشور در این پرونده وجود دارد و او نامه هایی را امضا کرده است که کمک شایانی به این پرونده کرده است.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/317069



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب