سه خبر متفاوت
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

 در عراق 4 بیمارستان در دست ساخت داریم

وزیر بهداشت اعلام کرد: ایران در عراق چهار بیمارستان در دست ساخت دارد که یک بیمارستان آن در شهر کربلا تحویل مقامات عراقی شده است.

ایران در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستان پیمانکاران زبده ای دارد و از خارج کشور هم کمک نمی گیرد و قادر است این تکنولوژی را در کشور عراق نیز به کار گیرد.

ارتباطات ما با عراق صرفاً ارتباطات تجاری نیست و دو کشور می توانند در زمینه های مختلف آموزش پزشکی، درمانی، بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی به تبادل نظر پرداخته و روابط خود را گسترش دهند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/277901

مرگ مشکوک بازیگر هندی

جسد جیا خان بازیگر جوان هندی در حالی در خانه‌اش در بمبئی کشف شد که حلق‌آویز شده بود.

این بازیگر 25 ساله، اولین بار در سال 2007 با آمیتاب بچان در فیلم "نیشاب" که با اقتباس از رمان "لولیتا" ساخته شد، بازی کرد. او با بازیگران مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.

جسد "جیا خان" که نام اصلی اش نفیسه خان بود، در حالی که حلق آویز شده بود، توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد، وی سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.

آخرین فیلم وی یک کمدی به نام "خانه پر جمعیت" بود که سال 2010 ساخته شد.

منبع:http://www.khabaronline.ir/detail/296826/culture/cinema

هر روز 40 هکتار از جنگل‌های شمال تخریب می‌شود

رییس موسسه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: روزانه 40 هزار هکتار از جنگل‌های شمال مورد تخریب کمی و کیفی قرار می‌گیرد.

رشد استفاده قاچاقچیان و زمین‌خواران باعث جنگل‌زدایی و شدت تخریب جنگل‌ها شده است و اگر این روند ادامه پیدا کند، دیگر آثاری از جنگل‌های شمال نخواهد ماند.

متاسفانه اکنون در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که به دلیل مشکلات مالی، جنگل‌های در کنار جاده‌هایش به سرعت تبدیل به واحدهای اقتصادی شده است.

علاوه بر اینکه این جاده‌ها برش اکوسیستمی ایجاد می‌کند، به دلیل عدم حفاظت کافی، ابزار دسترسی سودجویان به سرمایه‌های ملی بوده و این مسئله مانند این است که در بانکی را بدون هیچ نگهبانی باز گذاشته باشیم.

نمی‌توانیم موضوعی با این اهمیت را که سرمایه نسل‌های آینده است، نادیده بگیریم تا افراد فرصت‌طلب، ملک روستاییان را با قیمت کم خریده و به ویلا تبدیل کنند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/277919

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 17 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب